jueves, septiembre 28, 2006

Llista de coses que tinc a mitges

Avui he recordat que sovint començo coses i que mai les acabo.... i les que acabo és perquè tenien un objectiu que, en la majoria dels casos, coincideix amb una entrega a la universitat :/ Exemple: el treball sobre la felicitat i les drogues, el guió que "empezó con una idea cutre y habéis transformado en algo decente", i l'autorretrat en forma audiovisual.

Total, que he fet un llistat de coses que tinc a mitges.

Llistat de cosesque tinc a mitges:
- una adaptació d’un conte d’en quim monzó (guió i curt)
- una novel•la
- un recull de relats curts
- un blog
- una pàgina web del restaurant dels meus pares
- dos projectes fotogràfics
- una llista d’articles per escriure
- la carrera d’humanitats
- el proficiency
- una vida… (però això és normal, ja està bé que estigui a mitges, no?)
i totes les que em deixo.... :/