sábado, septiembre 24, 2005

The Remains of the Day

Entro a l'aula de l'assignatura, baixo el programa i hi diu 'cercar The Remains of the Day'.
No s'hi val veure la pel·lícula (el director no la va entendre bé, diu la profe...). No s'hi val llegir-lo en català (s'hi val, però per fer el treball s'han de seleccionar un parell de fragments, i clar, no seré jo qui s'atreveixi a traduir-los). El llibre està esgotat a les llibreries locals. El busco a Amazon: tarden entre 4 i 6 setmanes en fer-me'l arribar. Buscoa a la UAB: està agafat fins el dia 10 (haig d'entregar el treball el 9, la pilota al pal!). Busco a la UdG, no hi és (vinga!). Busco a QUALSEVOL biblioteca de la Xarxa de Biblioteques de Catalunya: ATENCIÓ, perquè sí, està disponible a 2 biblioteques (oé oé!).
Decideixo escapar-me a la biblioteca en qüestió dimecres al migdia a l'hora de dinar (perquè no me'l treguin!) però, coses de la vida, per primer com a la vida, penso en trucar abans d'acostar-m'hi (anar-hi per a res també és tonteria). I aquest, tot sigui dit de pas, deu ser un dels pocs actes amb vida intel·ligent que han sortit de mi en els últims temps. Important NO PERDRE'S EL QUE VE ARA.
M'atén una senyoreta molt simpàtica i li dic 'està disponible el llibre, perquè a la web posa que sí però com que hi ha un parell de reserves, m'agradaria saber si les reserves corresponen a la vostra biblioteca o a alguna altra'. I ella que em respon: 'a veure... sí està disponible (bien!) però no el pots agafar'. I la conversa que reproduiré a continuació, ho prometo, està basada en fets reals:
- I això?
- Perquè està reservat per una tertúlia, veus que posa TE al costat de la referència? TE és de tertúlia. Per poder-lo agafar ha de posar AD, d'adult.
- Ah :-| (no salgo de mi asombro...). D'acord, doncs llavors vindré a consultar-lo a la biblioteca.
- Mmm, no és que no el podràs consultar, perquè els exemplars que tenim estan reservats per a la tertúlia, veus que posa TE al costat de la llegenda?
- (Menys mal que no li vaig dir que el volia per fotocopiar-lo...).
- D'acord. Doncs res. Però estaria bé que en comptes de 'Disponible', a la web, hi posés 'Reservat' o 'Tertúlia' o que hi hagués una llegenda com a mínim...
- Sí, si està disponible, el que passa és que està reservat per a la tertúlia, per això posa TE en comptes d'AD.
(...blablabla)
Finalment vaig aconseguir el llibre a la única altra biblioteca de Catalunya on estava disponible (aquest cop sí). GRÀCIES ROSER!! També vaig trucar (just in case!) i la noia, novament molt amable, me'l va reservar i tot (buf!). Ara ja és tot meu, fins el dia 13, així que si el voleu, deixeu de buscar, el tinc jo. XD


1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Resultats de la cerca...

TITOL / AUTOR

1-The memory remains - Hetfield/Ulrich
2-The last remaining light - Cornell/Morello
3-The song remains the same - Page/Plant
4-The song remains insane - Cavalera
5-The remains of the day - Ishiguro Kazuo

septiembre 24, 2005  

Publicar un comentario

<< Home